Over niet al te lange tijd zul je naar de middelbare school gaan en dat is best spannend! Natuurlijk wil je nu zo veel mogelijk weten over de verschillende scholen, zodat je de school kunt kiezen die het beste bij jou past. Maar misschien ben je ook wel benieuwd wat je zoal te wachten staat in de brugklas. Klik hier om onze folder te openen.

Bezoek Park Lyceum

Hoeveel we je ook laten zien op deze site, om de sfeer bij ons goed echt te proeven moet je langskomen. Volgend schooljaar zijn er verschillende momenten waarop dat kan. De data daarvan worden begin van het schooljaar hier op de website gepubliceerd.

Aanmelden op Park Lyceum

Heb je je keuze al gemaakt en wil je je inschrijven op Park Lyceum? Leuk! Via onderstaande link kun je lezen hoe je dat kunt doen.

Aanmelden op Park Lyceum

Virtuele Tour

Bekijk hier onze Virtuele Tour.

Naar de Virtuele Tour

Laptops op Park Lyceum

Het digitale werken speelt een steeds grotere rol in onze maatschappij. Het is onze opdracht om de leerlingen goed voor te bereiden op de toekomst. Tegelijkertijd willen wij dat het onderwijs uitdagend is en motiveert maar dat het ook recht doet aan de verschillen tussen de leerlingen. Om deze ontwikkeling mogelijk te maken gaan wij vanaf schooljaar 2021 – 2022 in de brugklassen werken met een eigen laptop.

Klik hier voor meer informatie
Op Park Lyceum krijg je de ruimte om jezelf te ontwikkelen. Je wordt uitgedaagd om te ontdekken wie je bent, waar je goed in bent en wat je leuk vindt.
Park Lyceum is een interconfessionele school. Hoe merk je dat? Wij gaan ervan uit dat je nieuwsgierig bent en jezelf verder wilt ontwikkelen. Om je te ontwikkelen heb je docenten nodig die in je geloven en je vertrouwen geven.
Veiligheid begint met respectvol omgaan met elkaar. Hoe doe je dat? Dat bespreken we tijdens de mentoruren en je ziet het terug in onze omgangsvormen.

Contact

Wil je graag meer informatie? Vul onderstaand formulier in of bel ons op 036 – 523 81 08.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.