Op 22 november van 19.00 tot 21.00 uur is de informatieavond van Park Lyceum. De avond wordt per afdeling georganiseerd. Er is dus een verdieping met informatie over de mavo, de havo en eentje met informatie over het vwo. Er zijn per afdeling presentaties voor ouders en leerlingen. Daarna is er voor de leerlingen wat leuks te doen en kunnen ouders verder rondkijken binnen de afdeling(en) en eventuele vragen stellen. Onze ervaring is dat het om 19.00 uur erg druk zal zijn. De presentaties zijn om 19.15 en 20.15 uur dus jullie kunnen ook gerust wat later binnenkomen.

Er is bij school alleen parkeermogelijkheid in de wijk. Wij verzoeken daarom iedereen om zoveel mogelijk niet met de auto te komen.